Full av flit

Jahapp, högskoleprovet avklarat. Nej jag har inte suttit och gjort det tills nu, jag är bara för lat för att uppdatera min blogg. Men det vet ni ju redan.
Ganska bra gick det iallafall, det känns skönt. Men satan i gatan vad tröttsamt det var att sitta och koncentrera sig en hel lördag.
Sen blev det fest på kvällen, det var kul. Förutom att värden först tjatade på att vi skulle stanna där istället för att gå på krogen, och sen valde att gå och däcka i sin säng. Dålig stil.
Jag brukar alltid bli sjuk dagen efter jag har festat. Jag vet inte exakt vad det beror på, men huvudvärk och dålig mage är några av symptomen. Märkligt.
Det blev en rätt soft söndag ändå, jag och macattack låg och kollade på Vem vet mest hela dagen. Jag visste minst.

Nu saknar jag M. Det är inget skoj att vara själv.

M kom hem!

..Ok?

/J

Kommentarer
Postat av: M

o de gör jag! nu ska jag kolla på biljett. puss

2009-04-01 @ 09:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0