Kupan igen

Jag var ju så sjukt sugen på den där vackra skiddräkten efter vårt förra besök på röda korset, men då hade vi tyvärr inga pengar med oss. Idag gick vi dit igen, den här gången väl förberedda med fickorna fulla av guld. Inköp blev det och jag älskar redan mitt nya skidställ. Att 80-talet har varit och spytt på det ökar bara min entusiasm!

M råkade även snubbla över en skitsnygg anorak som tyvärr inte passade helt bra på henne. På min beniga, något längre kropp satt den dock perfekt så jag köpte den med. Ett komplett skidställ plus en bonusjacka för bara 150 pengar. Det kan man inte klaga över.

Dagens outfit(s):





Nu återstår bara att masa sig iväg till skidbacken, men det borde väl inte bli några problem. Det är ju inte som att vi har nåt bättre för oss på dagarna.

Ytterligare fynd från Kupan:
- en flaska att förvara dressing i
- en trälåda att förvara öl i
- 6 st bättre begagnade Kalle-Anka tidningar

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0