Ful?

Min blogg är ganska ful va? Orkar jag göra något åt det? Skriver jag ens i den tillräckligt för att bry mig? Nä... Det skulle väl vara för att fräscha upp html-kunskaperna då. Vi får se vad som händer.

Min dygnsrytm är för övrigt helt uppfuckad. Det håller inte att sova till 2 på dagarna när solen går ner 3, man får ju inget sånt där LJUS på sig! Men likförbannat sitter jag här på nätterna och saknar helt viljestyrkan att gå till sängs. Jag börjar misstänka att det här är en genetisk fråga, det är inte mitt fel. "Sorry, det är genernas fel" ska jag säga nästa gång jag är sen till något på grund av akut sömnbrist. Det kommer fungera jättebra och alla kommer ha full förståelse för problemet och de kommer bjuda mig på bullar och saft och sen gör de allt jobb åt mig eftersom jag uppenbarligen är för trött efter en lång natts slösurfande. Perfekt.

Kommentarer
Postat av: Karin

Finaste Jakob! Jag tycker om när du skriver! Och din blogg är finare än min! Jag lyckas aldrig lära mig hur man gör snyggt.

2010-11-30 @ 17:18:54
URL: http://piggetott.blogg.se/
Postat av: Stora R

Vet du, det ÄR genernas fel! Vilken annan förklaring till att jag är likadan finns det liksom?

Dessvärre reagerar inte omgivningen som önskat när jag drar den förklaringen.. Hoppas att din omgivning är mer medmänsklig.

Kram

2010-12-02 @ 15:58:02
URL: http://www.baristafairtrade.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0