Att kommentera bloggar

Jag får ofta skäll av M för att jag inte ids att skriva kommentarer på andras bloggar. Hon anser att det är taskigt och att man borde visa uppskattning för att folk tar sig tid att skriva, särskilt om de råkar vara ens vänner.

Jag är av en annan uppfattning.

Om jag inte ens orkar skriva i min egen blogg, hur ska jag då orka skriva idiotiska kommentarer till alla andra klåpare och deras efterblivna bloggar?

Ska bli intressant att se hur många kommentarer jag får i fortsättningen.

Godnatt.


Kommentarer
Postat av: the kommentator

hej kommentar! det är kommentar här. jag undrar varför du är så kommentar? har någon gjort dig kommentar? jag hoppas det blir kommentar med dig om så är kommentar. mvh / Laxkommentar:)

2009-11-09 @ 19:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0