Tänk om..

..jag hade inspiration nog att faktiskt hålla min blogg uppdaterad. Vore inte det trevligt?

Men det har jag inte. Förstår mig inte på folk som orkar uppdatera 3 ggr om dagen. Förstår mig iof inte på folk som orkar läsa deras bloggar heller..

Vad har hänt sen sist då? Vi kör en lista så är vi back on track igen:

  • M har varit hemma i Kingsback och fått jobb
  • M har återvänt till Öset för att ta det lugnt innan jobbet börjar
  • Jag har återigen blivit arbetslös
  • Jag har skejtat en del (!)
  • Jag har fått resultat från högskoleprovet och det visade sig att det gick bra!
  • Vi har planerat en del inför framtiden (Vuxenpoäng!?)
  • Vi har varit hundvakter
  • Jag har varit sjukt osugen på min blogg

Kanske uppdaterar listan efterhand om jag kommer på flera viktiga händelser som inte får utelämnas.

Nu, popcorn!


/J

Kommentarer
Postat av: m

det vore trevligt =) jag fick dig att uppdatera! yeaay! gör popcorn så får du en puss =)

2009-05-12 @ 00:50:19
Postat av: laxchi3f 1337

härligt=D

2009-05-13 @ 12:04:32
Postat av: Anonym

men va? ska M flytta tillbaka till sitt ursprung nu elelr har hon fått jobb i ösd? :)

2009-05-14 @ 10:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0