Office space

Ok, jag är inte längre i Götelaborg som ni kanske förstått vid det här laget. Jag är i Österlasund och arbetar. Det är helt okej, väldigt skönt att ha något att göra om dagarna. Ännu ett kontorsjobb dock, verkar som jag har fastnat i den kategorin. (Rubriken på det här inlägget är namnet på en film som man måste se om man någon gång jobbat på kontor)

På fredag kommer M hit, då ska vi dricka nubbe och dansa runt en stor kuk precis som alla andra midsommarentusiaster. Eller så skippar vi det och ägnar oss helhjärtat åt öl. Vi får se vad som känns rätt.

Nu kallar sängen på mig. Adios.

(Mac, när kommer du hem!?)

Kommentarer
Postat av: M

haha. Österlasund, bra hörrö. Jag röstar för öl! ölölöl!! inget vitt vin, bläää. puss

2009-06-17 @ 17:25:53
URL: http://marrae.blogg.se/
Postat av: mac

vaenta du bara efter noen manad pa foersakrings kassan so foer man spunk inte minst pa personalen.. jag kommer hem snart, i boerjan av juli. da kan vi aeta korv tilsammans.

2009-06-17 @ 19:39:45
Postat av: Laser

"På fredag kommer M hit, då ska vi dricka nubbe och dansa runt en stor kuk precis som alla andra midsommarentusiaster."



Din självgode jävel! ;)

2009-06-17 @ 22:47:09
Postat av: Pat

Dansa kuk, den bästa dansen.

2009-06-18 @ 00:26:43
Postat av: mac

hahaha jag vet inte om alla men iaf marre kommer dansa runt den!

2009-06-18 @ 16:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0