Luddigt

Alltså det här med ludd i torktumlaren vad fan är det egentligen? Av någon anledning så sitter ju det där i ryggmärgen, städar man inte efter sig i tumlaren så kan man lika gärna emigrera till Mexico, man är dödsdömd och märkt för livet här i Sverige. Men detta måste ju rimligtvis innebära att det finns människor som faktiskt kikar in i den där luckan innan de börjar torktumla!? Vem gör det egentligen? VEM? Och vad är dettta fruktansvärda som kan inträffa om det sitter lite ludd där medan man kör sin tvätt? It's beyond me. När jag blir stor ska jag också bli en sån där tvättstugenazi som sätter upp arga lappar till grannarna. Det verkar så givande att vara en riktig bitterfitta som hatar allt och alla i sin omgivning. Mysigt på nåt sätt.

Appropå min förmodat dödliga sjukdom som jag skrev om i föregående inlägg så kan jag meddela att jag troligtvis överlever. Min kropp har utkämpat ett episkt slag de senaste dagarna och verkar nu gå vinnande ur fighten. Prisa gud. Nu kanske jag kan göra något annat med min tid än att driva M till vansinne med mitt patetiska gnällande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0