Fylleinlägg

Här kommer ett fylleinlägg till er stora förrtjursning! Jag lovar att icke censurera ller rätta detta inlägg vid senare tillfälle. Jag anser att nykterJakob ska ge blanka fan i fylleJakobs strapatser.

Ikväll har jag spemderat en del tid på en såkallad "korvfest". Alltså bara killar, gärna av den typen som pratar enbart om nördiga saker, som till exempel WoW eller WoW.

Värden av denne fina korvfest var min gode vän marcus. Han är god på så sätt att han gillar att snurra 40 varv tejp runt min hårömma skalle på jobbet. Detta resulterar i att jag bliur arg och kallar honom för fula ord om och om igen fram tuill lunch. Sen lugnar det ner sig ett tag när vi fått i oss mat. Men vid 3-rasten överraskar han alla i matsalen genom att släppa en fis av den mycket elaka sorten. Tänk dig 45-årig 5-barnsmamma med vitabönordiet och 30 år som rökare bakom dig så börjar du närma dig sanningen. Detta har han gjort 3 dagar i rad nu. Inte koolt!

Jag och min andre gode vän "baralder" sket i krogen och gick hem till mig istället. "Vi dricker öl och håller oss uppe hela natten jaaaa"..... Nej. Baralder däckade kvickare än kvickast på min soffa. Tack för den! Nu sitter jag här alldeles ensam och fyllerskriver i min blogg. Trösten är väl att det kommer bli jul för er slash mig att läsa detta imorgon.

Nu tror jag tiden är kommen för mig med. Nangiala väntar. Godernatt kära vänner!


Gofnatt.


Kommentarer
Postat av: Stora R

Ja jättejul var det!



Men du for inte till Nangijala på riktigt va? Det vore ju tragiskt isf..



Och ett stort tack till Marcus för att jag fick sova i fred.

2009-11-28 @ 09:46:23
Postat av: Anonym

haha. Oväntat men kul! jag tror fyullejakob tog åt sig av min kommentar mer än nykterjakob, haha.

2009-11-28 @ 14:08:41
URL: http://marrae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0