Lillänge

Idag har vi hängt på Lillänge Handelsplats i hopp om ära, berömmelse och gratis varmkorv.



Vi letade och letade men ingen gratis korv fanns att finna. Däremot fanns det gott om dyr korv i en liten kiosk. Vad ska man göra? Är man inställd på korv så är man.

Med det sagt slutar jag härmed att skriva om korv i denna blogg. Ordet har helt förlorat sin mening.




Vidare istället till äran och berömmelsen: Jag ställde upp i en prestigefylld Guitar-Hero tävling som Onoff anordnade. Det var en tuff kamp mellan mig, Janbanan och en handfull tioåringar. Jag slet hårt och länge (nåja) och gick ur tävlingen som god tvåa, ett USB-minne rikare. Månge tack!

Ikväll åker M hem till Götaland och lämnar mig alldeles ensam här i kalla Norrland. Dessutom på obestämd tid, eftersom hon ska börja jobba där nere. Får väl se hur lång tid det tar innan jag hoppar på ett tåg söderut jag med.

Nu, mat!

Kommentarer
Postat av: Stora S

http://open.spotify.com/track/4RyGwi1T2rHzhCqJeYjmIV

2009-05-28 @ 01:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0