Full av skit

Det här med att gå på toaletten på arbetsplatsen, vilket dilemma det kan vara ibland. Nu snackar jag om nr 2, det andra har jag inga problem med.

På dom flesta jobb jag varit på har toaletterna legat ganska nära där folk sitter och arbetar. Dessutom kan det vara ett jävla spring precis utanför. Detta resulterar oftast i att man blir nervös och inte kan koncentrera sig. Dessutom börjar man fundera över hur mycket som egentligen hörs ut när man sitter där och krystar. Ofta när man är gasig i magen kan det ju komma en hel det otrevliga ljud, som dessutom förstärks av toalettstolens akustik. Jag brukar föreställa mig att någon sitter och spelar trombon i en stor grotta.

Nu är det ju inte så mycket att göra åt det här, ibland måste man helt enkelt gå, och ibland låter det. Men om man verkligen tycker det är jobbigt så kan man alltid göra som en vän till mig brukar. Han tar med sig sin mp3-spelare när han ska besöka toaletten på jobbet. Väl på plats ställer han upp volymen så mycket att han inte hör något annat, sen gör han helt enkelt sin grej, fullt ut. När han är färdig har han ingen aning om hur mycket det har låtit eller om folk utanför har kunnat höra något.

Slutsats: Det man inte vet mår man inte dåligt av.

Tack för mig

/J

Kommentarer
Postat av: M

haha, roligt =)

2009-03-27 @ 18:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0