Grattis älskling!

Grattis grattis till min kära M! Nu är du lika gammal som jag, din stackare! Ålderns höst närmar sig med stormsteg. (Vissa personer kommer förmodligen tycka att det är oerhört provocerande att jag klagar över min ålder... Hahaha, suck it up gamlingar!)

Tyvärr befinner sig M söderöver just nu så jag får inte nöjet att personligen uppvakta henne. Det tycker jag är tråkigt. Men när du kommer hem blir det tårta och ballonger!
Jag föreslog att jag skulle baka in mig själv i en tårta och sen hoppa upp ur den, naken. M tyckte det var en dålig idé. Hon påstår att jag är naken alldeles för mycket redan som det är. Hur ska jag tolka det?

För att säga nånting om min dag också;  På lunchen satt det ett gäng damer vid samma bord och diskuterade bär. Ja, såna där små runda som man kan äta. Det var väl inte så konstigt i sig, det märkliga var att diskussionen aldrig tycktes upphöra. Ni skulle bli förvånade om ni visste hur mycket det finns att säga om bär. Det blev jag iallafall.

Nu ska jag steka köttbullar. Såna där runda som man kan äta. På återseende.

/J

Kommentarer
Postat av: M

tack älskling! =)=)=)=)=) naket är okej om man inte blandar in tårta? eller?

2009-03-25 @ 23:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0