Götelabörg

Just nu befinner jag mig långt mycket mer söderut än jag är van vid. Jag är nämligen och hälsar på M i Götet. Hon lockade hit mig med löften om sommar och sol men det visade sig vara en lögn. Det regnar och är svinkallt här, precis som i Östersund..

Men det är la gött ändå. Det roliga med Göteborg är att alla fördomar man har stämmer precis. Folk är glada och hurtiga och pratar jättekonstigt. Överlag är det en mycket härligare stämning än den man stöter på när man är i t.ex Stockholm. Jag skulle nog kunna tänka mig att flytta hit någon gång i framtiden.

En tråkig sak jag har upptäckt är att jag tyvärr verkar vara dement. Efter att ha hunnit på tåget med hela 3 minuters marginal inser jag snart att jag har tagit med mig en laptop men ingen laddare, och en iPod men inga hörlurar. Inte kul när man har 12 timmar på ett ruttet SJ-tåg att se fram emot. Hoppas bara att spisen åtminstone är avstängd hemma så jag slipper komma hem till en rykande kolhög på måndag..

Kommentarer
Postat av: M

Gbg är bäst, du är glömsk, ja. hej då. gå till Kungsis snart.

2009-06-05 @ 14:22:18
URL: http://marrae.blogg.se/
Postat av: Patsie

"12 timmar på ett ruttet SJ-tåg" bah sluta håna sveriges välfärd! sj är en njutbar upplevelse ju längre desto bättre.

2009-06-05 @ 15:44:00
Postat av: Sanna

Alltså 1 VARFÖR har du reklam på din blogg? och 2 hahahahaahahahaaaaa

2009-06-08 @ 17:49:47
Postat av: Sanna = Stora S

dvs din kommunistiska storasyster, har du HÖRT korvlåten nu elleeeeer?

2009-06-08 @ 18:05:58
Postat av: Maria

uppdatera mera hobsnobb!!

2009-06-11 @ 17:57:08
URL: http://marrae.blogg.se/
Postat av: Maria

uppdatera mera hobsnobb!!

2009-06-11 @ 21:28:34
URL: http://marrae.blogg.se/
Postat av: mac

komigen Jakke skriv någe nu! jag måste ju ha nått roligt att läsa här i dystra norjje.

2009-06-16 @ 00:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0