Omg en uppdatering!?

Jag tror jag är för lat för att skriva blogg. Det händer faktiskt ganska mycket just nu, så det är inte direkt brist på inspiration som sätter käppar i blogghjulet. Snarare någon slags motvilja att sätta sig ner och föra över händelser och upplevelser i ord.

Nåväl. Jag tar upp projektet igen, men jag lovar inget.

På lördag ska jag på min brors bröllop! Jag har med stor  hjälp av M irrat runt i Göteborg idag och letat skjorta, fluga och näsduk att ha i bröstfickan. Mina fördomar om Dressman har visat sig vara sanna, det är bara feta gubbar som handlar där. XXXXL funkar inte särskilt bra på min beniga kropp.
Som tur var finns det andra butiker i Gbg, så slutresultatet blev riktigt bra! Bilder kanske kommer, med betoning på kanske.

Nu, pizza! (Jobbar på att uppnå Dressman-magen)  

Kommentarer
Postat av: Stora R

Åh vilken tur att du uppdaterade! Jag tyckte som att det var lite jobbigt att mötas av inlägg om ditt kön så fort jag gick in här..



Ses imorgon!

2009-07-24 @ 17:42:59
URL: http://singoneforme.blogg.se/
Postat av: M

uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera uppdatera, lite spam sådär, snela elskling om du uppdaterar, du är ju så snygg...och bra =) puss

2009-08-01 @ 22:57:10
URL: http://marrae.blogg.se/
Postat av: Karin

Du skriver roooligt Jakob, du borde skriva oftare! Fast nu ses vi typ ikväll sägs det!!!!?

2009-08-13 @ 12:11:59
URL: http://piggetott.blogg.se/
Postat av: Stora R

En gång hade jag en bror som inte bloggade ihjäl sig..

2009-09-14 @ 01:32:10
URL: http://singoneforme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0