Så kan det gå

Länge var jag emot det här... "Blogg!? Pfff!" Kunde man höra mig utbrista.
Till en början var det för att jag helt enkelt inte visste vad fan en blogg var för nåt och jag försökte dölja min okunnighet genom att verka ointresserad. (Ack ett så vackert mänskligt drag)

Efter ett tag insåg jag dock vad fenomenet innebar och då kunde jag ju inte byta min tidigare så negativa inställning bara sådär. Även om jag måste erkänna att jag länge föreställde mig att det bara var en fluga, att det var nåt som folk skulle tröttna på med tiden.

Tyvärr måste jag denna gången erkänna mig motbevisad.

Bloggtrenden fortsätter växa, varje dag startas tusentals nya personliga små tillhåll på nätet och nu har även jag fallit dit.

Jag känner att tiden är mogen.

Jag har inget jobb (massa slötid att ägna åt bloggande), alla kompisar befinner sig nånstans långt bort i fjärran (inga distraktioner från slött bloggande) och mitt liv är för tillfället nästintill totalt ointressant (mycket bra material till slö blogg).

Finns det en bättre punkt att utgå ifrån? Nej!

Föreställ er vilka bravader och äventyr som kommer nedprintas i denna fantastiska nya värld, Jakobs värld, mitt tillhåll på det globala nätverket.

För jag ska väl också få vara med..?

Klart jag ska. Nu kör vi!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0