Det roligaste...

...med att blogga är inte att sitta och skriva meningslösa inlägg, även om det såklart också är skoj. Nej det roligaste är att man får utforma och designa sin sida precis hur man vill!
Jag har aldrig varit särskilt duktig på webbdesign och bildredigering, men det är helt klart ett av mina intressen. För att återuppliva ett ganska mossigt uttryck; "man behöver inte vara bra på det för att tycka det är kul". (Jag råkar minnas ett astråkigt gubbskämt som drar nån parallell mellan golf och sex..?)

Hursomhaver, jag är nöjd för tillfället. Får se hur lång tid det tar innan jag inser att det ser ut som skit och börjar om från ruta ett. Då har jag iallafall nånting att göra igen.

Jag och M har kommit in i den fula ovanan att sitta vid varsin dator, upptagna med helt skilda saker. Så har det sett ut största delen av idag, jag har suttit och pysslat med bloggen och M har suttit och kollat på Dexter. Så kan det hålla på ända tills någon av oss (läs M) tröttnar och börjar klänga hysteriskt på den andra. Vi måste nog se till att skaffa arbete snart.. Imorgon är det ju vardag igen så det passar väl bra att dra igång jobbsökandet på allvar då. Börjar känna av att pengarna bara försvinner och inga nya kommer in. Pengar rullar inte in som dom ska, så att säga.

Nu ska jag gå och göra M irriterad. På återseende!

/J



Kommentarer
Postat av: Syster Yster stor men minst

meh. BLOGGA rå, jag har inte heller något liv!

2009-02-16 @ 16:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0